معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ تهران مطرح کرد؛

تلاش برای بازگرداندن آسیب‌دیدگان به آغوش زندگی اجتماعی

بصیری گفت: شهرداری منطقه ۶ تهران به منظور توانمندسازی مددجویان برای بازگشت به زندگی اجتماعی، خدمات مشاوره تخصصی در مددسرا‌های سطح منطقه ارائه می‌دهد.

مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ تهران گفت: اداره آسیب‌های اجتماعی این معاونت همواره در تلاش است تا برنامه‌های مستمری را برای حمایت از مددجویان اجرا کند. این برنامه‌ها شامل برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی، ارائه راهنمایی‌های عملی و ارتباط مستقیم با خانواده‌ها و جامعه محلی می‌شود.

بصیری ادامه داد: هدف اصلی این برنامه‌ها، بازگشت مددجویان به آغوش خانواده، ایجاد فرصت‌های شغلی برای آن‌ها، بهبود روابط اجتماعی و افزایش آگاهی شهروندان درباره مسائل اجتماعی است و تلاش ما در این معاونت بر این است تا مددجویان را به عنوان اعضای فعال در جامعه توانمند کنیم و آن‌ها را به زندگی اجتماعی بازگرداند.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری یک موسسه در مددسرا‌های سطح منطقه اجرایی خواهد شد، بیان کرد: با ارائه خدمات مشاوره و آگاه‌سازی جامعه، تلاش می‌کنیم ضمن کاهش معضلات اجتماعی، از افراد آسیب دیده اجتماعی و افراد در معرض آسیب حمایت کنیم و آن‌ها را در بهبود وضعیتشان یاری کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
بهترین راه فرستادنشون به پیاده روی معنوی اربعینه
آخرین اخبار