صدور بیش از ۱۴ هزار گذرنامه در خراسان جنوبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تاکنون برای بیش از ۱۴ هزار نفر در استان برای حضور در راهپیمایی اربعین، گذرنامه صادر شده است.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در بازدید از مرکز صدور گذرنامه نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: باوجود محدودیت نیرو و با توجه به حجم بالای فعالیت‌ها در نیروی انتظامی استان تاکنون برای ۱۴ هزار و ۹۱۳ نفر گذرنامه صادر شده و ۴ هزار و ۸۰۰ نفر نیز برچسب گذرنامه دریافت کرده اند.

او افزود: کار صدور گذرنامه از طریق سامانه انجام می‌شود که سامانه هم گاه با مشکلاتی مواجه است، اما کارکنان نیروی انتظامی با کار جهادی و انقلابی و خستگی‌ناپذیر روند صدور گذرنامه را به نحو مطلوبی انجام داده اند که تاکنون کوچکترین نارضایتی به ما منتقل نشده است.


بیشتر بخوانید


طالبی با بیان اینکه حجم و فشردگی کار در زمینه صدور گذرنامه بالاست و از طرفی هم محدودیت زمانی برای صدور وجود دارد، بیان کرد: کار جهادی کارکنان انتظامی نشان از اعتقادات بالای آنان دارد چرا که برای صدور گذرنامه شبانه‌روزی در حال تلاش هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: برکات کار شبانه روزی خودتان را خواهید دید و کار جهادی شما اجرا و پاداش خدمت به زائرین امام حسین (ع) و شاید فراتر از آن را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار