برنامه های هفته دولت در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تشریح شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در جلسه شورای معاونین هلال احمر برنامه‌های روز شمار هفته دولت را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سیدمحمدمهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت در این جلسه گفت: این هفته فرصتی برای ارائه عملکرد و دستاورد‌های جمعیت هلال احمر در بخش‌های امدادی، بشردوستانه و عام المنفعه به عموم مردم است.

وی افزود: افتتاح ۳ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در شهرستان‌های خاش، کنارک و راسک از مهمترین پروژه‌های عمرانی در هفته دولت است.

سجادی عنوان کرد: افتتاح ۶ خانه هلال روستایی و شهری، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان خاش و تجلیل از کارمندان نمونه از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته برنامه ریزی شده است. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمردیدار با خانواده شهدا، تکریم ایثارگران، غبار روبی مزار شهدا، اجرای طرح نیابت و حمایت ماندگار را با حضور اعضا و داوطلبان از دیگر برنامه‌های این هفته در ۱۸ شعبه هلال احمر عنوان کرد.
وی تاکید کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی زائرین و موکب داران اربعین حسینی، برگزاری ۲۲ دوره تخصصی مخابرات و ارتباطات رادیویی و اصول پیمایش، برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی در خانه‌های هلال و برگزاری کارگاه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی، تشکیل زنجیره انسانی با شعار نه به اعتیاد در میادین اصلی شهر بخش دیگری از برنامه‌های این جمعیت در طول هفته دولت است.
سجادی خاطرنشان کرد: برگزاری مانور پناهگیری و خروج ایمن، پویش ملی غرق نشویم و مرهم زائر و توزیع کمک‌های مومنانه در بین افراد نیازمند در راستای طرح ملی همای رحمت از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان در این هفته خواهد بود.
لازم به ذکر است، در حاشیه این جلسه از معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر به مناسبت روز پزشک با اهدا لوح تقدیر و تشکر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار