اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته دولت در شهرستان خاش

رییس اداره تبلیغات اسلامی خاش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و دیدار‌های مردمی و نشست‌های پرسش و پاسخ ویژه هفته دولت در سطح شهر و نقاط روستایی و عشایری این شهرستان به اجرا درمی‌آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان گفت: علاوه بر افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی و رفاهی و کشاورزی و مسکن محرومان و ... شاهد تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تبیین خدمات انجام شده و تقدیر از تلاش‌های کارکنانی است که صادقانه برای رفع مشکلات مردم در میدان عمل حضور دارند و از اهداف والای اسلامی و انقلابی و ارزشی و اخلاقی و انسانی صیانت می‌کنند.

امام جمعه خاش ادامه داد: در جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان باید شاهد دفاع مدیران از اقدامات ارزشمند دولت باشیم و در عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با شایستگی عملکرد نظام تبیین شود. 

ویژه برنامه‌های نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت در شهرستان خاش با حضور مسئولان در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان و تجدید میثاق با شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهید، کلنگ زنی احداث جایگاه سوخت شهر اسماعیل‌آباد، دیدار مردمی و برگزاری میز خدمت در روستای افتخارآباد بخش مرکزی خاش آغاز شد و فردا نیز در خطبه‌های نمازجمعه جمعه به موضوع هفته دولت پرداخته می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.