بهره‌برداری از چهارراه جانباز در آستانه ماه مهر

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: چهارراه جانباز (میدان اطلسی) اواخر شهریور ماه و در آستانه ماه مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

اعتباری رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد در بازدید از پروژه چهارراه جانباز، با اشاره به آغاز عملیات عمرانی اصلاح میدان جانباز از اواسط مرداد گفت: طرح اصلاح هندسی تقاطع جانباز با هدف نظم بخشی و افزایش ایمنی در چهارراه در حال اجراست. 

به گفته او: در طرح جامع و تفضیلی شهر یزد برای این تقاطع، چهارراه پیش بینی شده است همچنین نظر کارشناسان و مهندسین برای کاهش و کنترل بیشتر ترافیک این محدوده تغییر میدان به چهارراه بود.

اعتباری خاطرنشان کرد: با چهارراه شدن این تقاطع، علاوه بر اینکه ایمنی نسبی برای عابران پیاده تأمین می‌شود، ترافیک شدید این تقاطع رفع خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد در پایان اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بیش از ۱۰ هزار متر متر مربع آسفالت و ۱۴۰۰ متر سنگ جدول و همچنین افزایش ۶۶ درصدی فضای سبز در طرح بازآفرینی تقاطع جانباز خبر داد و گفت: در طرح اصلاح هندسی تقاطع جانباز صفاییه، نه تنها فضای سبز ۲۲۰۰ متری وضع موجود حفظ شده، بلکه به ۳۶۱۱ متر افزایش خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار