تعلیق ۹۰ روزه روبیالس از سوی فیفا

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، تاوان اقدام جنجالی اش را داد

با اعلام فیفا، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به مدت ۹۰ روز از تمامی فعالیت‌های فوتبالی محروم شد.

در شرایطی که تصور می‌شد لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، بابت رفتار‌های عجیب و ناشایستش در پایان دیدار فینال جام جهانی زنان از سمت خود کناره گیری کند، اما او روز گذشته و در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد که تصمیمی برای استعفا ندارد و به همین دلیل، فیفا شخصا برای محرومیت وی دست به کار شد.

در اطلاعیه‌ای که توسط وب سایت رسمی فیفا منتشر شده، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال با استفاده از اختیاراتی که در ماده ۵۱ قانون انضباطی فیفا (FDC) اعطا شده است، تصمیم گرفت تا لوئیس روبیالس را به طور موقت از کلیه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال در سطح ملی و بین المللی اسپانیا تعلیق کند.

در حکم صادره آمده است: این تعلیق که از امروز لازم الاجرا خواهد بود، برای یک دوره اولیه ۹۰ روزه بوده و در انتظار رسیدگی انضباطی علیه لوئیس روبیالس در روز پنجشنبه ۲۴ آگوست است.

همچنین به منظور حفظ حقوق اساسی بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا، خانم جنیفر هرموسو و حسن رسیدگی انضباطی در این نهاد انضباطی، رئیس کمیته انضباطی فیفا دو بخشنامه تکمیلی صادر کرده است که به موجب آن به لوئیس روبیالس دستور می‌دهد که خود یا اشخاص ثالث از تماس یا تلاش برای تماس با بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا، خانم جنیفر هرموسو یا هرگونه تلاش برای نزدیک شدن به او خودداری کند.

تصمیم اتخاذ شده توسط رئیس کمیته انضباطی فیفا امروز به لوئیس روبیالس، فدراسیون فوتبال اسپانیا و یوفا ابلاغ شده است تا رعایت شود. کمیته انضباطی فیفا تا زمانی که تصمیم نهایی گرفته نشود، اطلاعات بیشتری در مورد این روند انضباطی ارائه نخواهد کرد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: فیفا تعهد مطلق خود را برای احترام به همه افراد تکرار می‌کند و بنابراین با نهایت قدرت هر گونه رفتار خلاف شرع را محکوم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
ایران اگه بود و یه کم سرخ به ۹ روز تمام میشد مثل یحیی که ۶ ماه شد ۶ هفته
آخرین اخبار