جهت گیری کلی کتابخانه‌های عمومی اردبیل با ارتقای مهارت کتابداران و کارشناسان

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: جهت گیری کلی در کتابخانه‌های عمومی بر ارتقای مهارت کتابداران و کارشناسان در حوزه‌های مختلف و آشنایی با مفاهیم خدمات کتابخانه‌ای است.

پروانه رضاقلی زاده اظهار کرد: در نهاد کتابخانه‌های عمومی تلاش بر تقویت برنامه‌های آموزشی است و هیچ کس در این بستر از حضور در کلاس‌های آموزشی خود را بی نیاز نمی‌داند.

او تصریح کرد: در دوره جدید فعالیت نهاد کتابخانه‌های عمومی توجه بر ارتقای مهارت کتابداران و کارشناسان در حوزه‌های مختلف و آشنایی با مفاهیم خدمات کتابخانه‌ای است و قطعا برگزاری این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌تواند بستر و زمینه آشنایی بیشتر کتابداران را با مفاهیم جدید فراهم نماید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل ادامه داد: در استان اردبیل ما از نیرو‌های توانمند کتابدار در ارائه خدمات مختلف بهره می‌بریم و تلاشمان بر این است تا در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام فیزیکی، با به کارگیری نیرو‌های مجرب بتوانیم در حوزه کتاب و کتابداری موفق عمل کنیم.

رضاقلی زاده ضمن اشاره به گستردگی شبکه کتابخوانی در سطح استان اردبیل گفت: در سال‌های اخیر با افزایش کتابخانه‌های عمومی به ویژه کتابخانه‌های احداثی به همت خیرین و نهاد‌های عمومی، تلاش بر این است تا با غنی‌سازی منابع ارائه خدمات مناسبی را شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.