هفته دوم سری آ ایتالیا

پیروزی پرگل میلان مقابل تورینو/ نخستین شکست فصل رم در ورونا رقم خورد

میلان موفق شد حریفش را شکست دهد، اما رم نتیجه را به ورونا واگذار کرد.

 در دیداری از هفته دوم رقابت‌های سری آ، میلان از ساعت ۲۲ و ۱۵  دقیقه برابر تورینو صف‌آرایی کردند. میلان در سن سیرو کنترل بازی را در دست داشت و به بازی مسلط بود. مقاومت تورینو در دقیقه ۳۳ با پاس لوفتوس چیک و ضربه پولشیچ، ۲ خرید میلان از چلسی شکست، اما چیزی نگذشت که پر شورس توانست گل تساوی تورینو را به ثمر برساند. در دقایق پایانی نیمه اول میلان صاحب یک ضربه پنالتی شد و ژیرو توپ را به گل تبدیل کرد. چند دقیقه بعد در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم تئو هرناندز با پاس زیبای لیائو، با یک ضربه چیپ بسیار زیبا نتیجه ۳-۱ کرد و میلان با حاشیه امن به رختکن رفت.  

در نیمه دوم هم قرار نبود معجزه‌ای رخ دهد و میلان بیشتر در پی کنترل بازی و نتیجه بود. در دقیقه ۶۵ میلان بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد و باز هم اولیویه ژیرو توپ را به گل تبدیل کرد تا در این فصل سری آ ۳ گله شود.

شاگردان پیولی با این پیروزی در هفته دوم فعلا حداکثر امتیاز‌ها را به دست آورده و با توجه به درخشش بازیکنان جدید و آمادگی ژیرو امید زیادی به این فصل خواهند داشت.  

در بازی همزمان، تیم رم مهمان هلاس ورونا بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد. حسام عوار تک گل رم را در این مسابقه به ثمر رساند. ورونا با این برد شش امتیازی شد، اما رم از دو بازی اولش فقط یک امتیاز گرفت.

برچسب ها: سری آ ایتالیا ، میلان ، رم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
مرسی پاقدم!
آخرین اخبار