گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در لیگ برتر انگلیس+ عکس

لیگ برتر انگلیس رکورد نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در یک پنجره را شکست.

باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس رکورد عجیب و غریب یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون پوند در پنجره تابستانی ۲۰۲۳ به ثبت رساندند تا گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ثبت شود.

با اینکه هنوز پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال انگلیس بسته نشده، ولی باشگاه‌های انگلیسی توانستند ۲۰۰ میلیون پوند بیشتر از سال قبل هزینه کنند تا رکورد نقل و انتقالات باز هم شکسته شود.

در این پنجره ۲ بازیکن بیش از ۱۰۰ میلیون پوند خریداری شدند که یک شگفتی در تاریخ فوتبال انگلیس است.

مویزس کایسدو و دکلن رایس که از باشگاه‌های برایتون و وستهام با ۱۱۶ میلیون یورو راهی چلسی و آرسنال شدند، گران‌ترین نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۳ هستند.

چلسی با آمدن تاد بولی، مالک جدید خود تاکنون ۹ بازیکن خریداری کرده که بیش از یک میلیارد دلار خرج داشته‌اند. این باشگاه در تابستان کنونی کایسدو، لایوا، انکونکو، دیاسی، جکسون، اوگوچوکوو، سانچز، پتروویچ، واشنگتون و آنجلو را خریداری کرده و نزدیک به ۴۱۷ میلیون یورو هزینه به ثبت رسانده است.

دکلان رایس

آرسنال برای جذب رایس، هاورتز و تیمبر ۲۳۴ میلیون یورو پرداخته و تاتنهام نیز برای خرید بازیکنانی مثل مدیسون، پورو، فان‌دِفن، کولوسفسکی، ویکاریو و ولیز نزدیک به ۱۹۳ میلیون یورو پرداخت کرده است.

راسموس هویلون

منچستریونایتد با جذب هویلون، مونت و اونانا و ۱۹۱ میلیون یورو در رده بعدی قرار دارد و منچسترسیتی نیز برای انتقال گواردیول، دوکو و کواچیچ رقمی نزدیک به ۱۷۰ میلیون یورو هزینه کرده است.

آندره اونانا

نیوکاسل و لیورپول نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار