افتتاح ۴۰ طرح آموزشی در چهارمحال و بختیاری در هفته دولت

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۴۰ طرح آموزشی با ۱۱۷ کلاس درس در هفته دولت خبر داد.

سلمان کارگر با اشاره به اختصاص سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبارات در دور اول سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری به نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، گفت: ۷۰ درصد این اعتبارات جذب و هزینه شده است.

وی افزود: این اعتبارات برای تکمیل و راه‌اندازی سالن ورزشی، مدارس فرسوده و حذف ۴۰ مدرسه کانکسی، خوابگاه‌ها اختصاص داده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از مجموع یک‌هزار و ۷۶۰ مدرسه در استان، ۳۰ درصد مدارسی که دارای استحکام در برابر زلزله نیستند و قدمت بالای ۴۰ سال دارد.


بیشتر بخوانید


کارگر با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت و بازگشایی مدارس، ۴۰ طرح آموزشی با ۱۱۷ کلاس درس در سطح استان آماده بهره‌برداری شد، ادامه داد: بیشتر این مدارس خیرساز هستند.

وی اضافه کرد: از این تعداد طرح قابل افتتاح سه سالن ورزشی، یک خوابگاه و یک مجتمع فرهنگی و یک مدرسه استثنایی است، که در مناطق مختلف استان آماده بهره‌برداری شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: در استان ۱۵۰ طرح آموزشی نیمه‌تمام وجود دارد که پیش‌بینی می‌شود با همراهی خیران تا پایان فعالیت دولت سیزدهم این طرح‌ها به بهره‌برداری برسد.
کارگر با اشاره به اینکه تا اتمام طرح‌های نیمه تمام، احداث طرح‌های آموزشی جدید کلنگ‌زنی نخواهد شد، گفت: تکمیل و افتتاح طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت قرار دارد.
وی از افتتاح ۴۰ مدرسه در هفته دولت و بازگشایی مدارس خبر داد و پیش‌بینی کرد: اعتبارات امسال نیز سه‌برابر سال گذشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.