پارسائیان گفت: پیشنهاد شد برای پرداخت هدفمند و بدون هدر رفت ۲ درصد عوارض معادن، در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای آن تصمیم گیری شود.

محمدحسین پارسائیان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در جلسه شورای اداری شهرستان بافق گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان، طرح‌ها مطرح و اولویت‌های شهرستان مشخص شود تا بتوان خروجی حداکثری  هزینه کرد‌ ۲ درصد عوارض معادن داشته باشیم. 

او افزود: خاموشی چاه‌های کشاورزی به دلیل گرمی هوا و ناترازی برق در کل کشور، گریز ناپذیر است، اما ظرفیت‌های نیروگاهی در حال افزایش است و امیدواریم تا یک سال آینده این مشکل برطرف شود. 

پارساییان بیان کرد: چارت تشکیلاتی بازنگری شده و با سازمان امور استخدامی کشور مکاتبه شده است تا بتوانیم این کسری نیروی دستگاه‌ها را از محل برگزاری آزمون استخدامی برای استان تا حد زیادی جبران کنیم. 

او ادامه داد: وقتی در شهرستانی کمبود نیرو وجود دارد، چرا مدیر اداره‌ای اجازه جابجایی را می‌دهد و اگر مدیران شهرستان محکم بایستند که حق جایجایی وجود ندارد، بسیار راهگشا است 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در مورد درخواست به کارگیری جوانان بافقی در این شهرستان نیز گفت: طرح بورسیه شغلی با ابتکار استان یزد در کل کشور اجرایی شد و واحد‌های صنعتی و معادن می‌توانند از نخبگان بومی به عنوان بورسیه استفاده کنند و با این فرایند جوانان نخبه در ظرفیت‌های شهرستانی هم مشغول به کار می‌شوند. 

او در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مدیران دولتی بافق شبهات مطرح شده در فضای مجازی را پاسخ دهند و نگذارند بی اعتمادی در مردم شکل گیرد. 

در جلسه شورای اداری مسائل محتلف شهرستان بررسی شد و دغدغه‌هایی در مورد معادن مستقر در این شهرستان، مسائل کارگری، کمبود نیروی کادر اداری دستگاه‌ها، اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی، تأمین خوراک معادن، خاموشی برق چاه‌ها، کمبود معلم و... مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار