تمهیدات تشویقی برای تاکسی‌های اینترنتی در جابه جایی زائران

معاون حمل‌ونقل گفت: برای جابه جایی زائران تمهیدات گسترده و تشویقی از جمله رایگان کردن کمیسیون‌ها در حوزه تاکسی‌های اینترنتی صورت گرفته است.

با توجه به کاهش و کمبود ناوگان حمل ونقل عمومی برای جابه جایی زائران امسال تصمیم گرفته شد که از ناوگان شخصی و از ظرفیت های  تاکسی های اینترنتی استفاده شود بنابراین در این حوزه از ۲۸ مرداد تا ۳ شهریور ، ۱۵هزار و ۷۰۰ سفر  به مرزها با تاکسی های اینترنتی صورت گرفته است.

در همین حوزه با توجه به افزایش و تراکم جمعیت در مرزهای مهران میزان تردد و درخواست های زائران برای مرزهای تمرچین و باشماق و خسروی بسیار زیاد شده است.

طبق اعلام شرکت های تاکسی های اینترنتی برای رانندگانی که در پویش نذر سفر شرکت کرده اند و در این ایام اقدام به جابه جای زائران کنند کمیسیونی دریافت نمی شود همچنین برخی از تاکسی های اینترنتی هم در قالب نذر پویش زائرانی که در بین مسیر هستند را جابه جا می کنند.

در همین رابطه شهریار افندی زاده معاون وزیر راه وشهرسازی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای جابه‌جایی زائران در ایام اربعین تمهیدات گسترده ای در حوزه تاکسی های اینترنتی در دستور کار قرار گرفته است و در این بخش هم هماهنگی های لازم با شرکت های تاکسی های اینترنتی صورت گرفته است.

وی گفت: مسافران و زائران برای کاهش حجم ترافیک از مرزهای تمرچین و خسروی  استفاده کنند و همواره سعی کنند به پویش نذر مسافر و راه نجات بپیوندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
خدا قوت بع همه رانندگان
آخرین اخبار