بهره برداری از ۲ هزار و ۵۴۳ واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با هفته دولت و با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور ۲ هزار و ۵۴۳ واحد مسکونی در کهگیلویه و بویر احمد بهره برداری شد.

همزمان با هفته دولت، به دستور رییس جمهور ۱۰۱ هزار و ۲۷۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور بهره‌برداری و افتتاح شد که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد ۲ هزار و ۵۴۳ واحد مسکونی بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: از این تعداد ۳۰۱ واحد، مسکن حمایتی، ۳۳ واحد مسکن مهر، ۲۳۷ واحد بازآفرینی بافت فرسوده، هزار و ۷۰۹ واحد مسکن روستایی و ۲۶۳ واحد خود مالکی است.

احمد زاده افزود: هم اکنون ساخت بیش از ۱۳ هزار واحد مسکن در شهر‌های استان در حال اجرا و بیش از ۷ واحد در روستاها در حال ساخت است.

وی به طرح جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این طرح برای سه هزار و ۵۰۰ نفر تایید شده و همچنین به بیش از ۴۰۰ خانوار در مناطق مختلف استان زمین واگذار شده است.

استاندار از آماده سازی ۷ مجتمع برای ساخت مسکن در استان خبر داد و گفت: هم اکنون مجتمع مسکن ملی واقع در سرابتاوه نیز در حال تایید نقشه برداری ساختمانها است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان هم در این آیین از کلنگ زنی هشت طرح راه و شهرسازی در استان خبر داد و گفت: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۱۰ هزار و دویست میلیارد تومان است.

راستا افزود: در این هفته ۵ طرح در حوزه راه و شهرسازی با اعتبار هزار میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
متقاضیان مسکن ملی دهدشت از توابع استان کهکیلویه بویراحمد
۱۴:۳۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
در مسکن شهرستان دهدشت از توابع استان کهکیلویه بویراحمد متاسفانه بنیاد مسکن دهدشت خدماتی ونظارتی درست انجام نداده ومبالغی از جمله 6.000.000 بار اول و الان هم گفتن 9.700.000 وجدیدا هم گفتن 1.740.000 هزار تومان بابت نظارت واریزکنید .اگر برید به دقت نگاه کنید وبپرسید هرکس خودش خونه خودش را ساخته نظارتی نبوده طوری که ابعاد مثلا پذیرایی به جای 7 5 دارای ابعاد 6.95 4.95 متر هست از طرفی بانک مسکن گفته 550.000.000 میلیون تومان وام که به متقاضیان مسکن ملی واقع در گردنه برچ علیشیر تعلق گرفته با سود 23.5% تا 20 سال ماهی 11.000.000 میلیون تومان در نظر گرفته شده لطفا رسیدگی کنید متقاضیان مسکن ملی دهدشت از توابع استان کهکیلویه بویراحمد