نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

فدراسیون به فوتبال ساحلی در سمنان کمک کند

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با اشاره به استعداد استان سمنان در رشته فوتبال ساحلی، گفت: فدراسیون به فوتبال ساحلی در سمنان کمک کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال گفت: سمنان از شرایط مناسبی برای توسعه رشته فوتبال ساحلی برخوردار است که شکوفایی این ورزش به حمایت و سرمایه‌گذاری بیش از پیش مسوولان و فدراسیون فوتبال نیاز دارد.

وی با بیان اینکه فوتبال یکی از فراگیرترین رشته‌های ورزشی است، گفت: ورزش به طور عمومی و فوتبال به صورت خاص، ظرفیت ویژه‌ای برای ایجاد نشاط در جامعه محسوب می‌شود اما گاهی حواشی این رشته ورزشی آنقدر زیاد می‌شود که زیبایی‌های فوتبال تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و دیده نمی‌شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان ادامه داد: سبک زندگی هرکدام از بازیکنان تیم فوتبال آزادی از این ظرفیت برخوردار است که به تصویر کشیده و به جامعه معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با یادآوری تیم فوتبال آزادی سمنان و شهدای والامقام این تیم اظهار کرد: بازیکنان تیم فوتبال آزادی سمنان که به درجه رفیع شهادت نائل شدند، همگی متعلق به مناطق محروم سمنان بودند که به منطقه سرداران معروف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.