افتتاح و بهره‌برداری از ۱۶ طرح عمرانی در بخش مرکزی بروجن

بخشدار مرکزی بروجن از افتتاح و بهره‌برداری ۱۶ پروژه عمرانی، خدماتی، روستایی، شهری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هم‌زمان با چهارمین روز از هفته دولت در این بخش خبر داد.

زهره صمدی اظهار کرد: برای افتتاح و بهره‌برداری از ۱۶ پروژه عمرانی، خدماتی، روستایی، شهری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اعتباری بالغ بر ۶۹۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از میان این تعداد پروژه هفته دولت ۶ مورد آن زیرساختی است افزود: لکه گیری و روکش آسفالت محور بروجن - مبارکه به‌عنوان پروژه شاخص حوزه زیرساختی بخش مرکزی افتتاح خواهد شد.

بخشدار مرکزی گفت: تکمیل خوابگاه مجتمع آموزشی فرهنگی بروجن، پروژه اورژانس ۱۱۵ فرادنبه، فاز اول پارکینگ ماشین آلات سنگین شهرداری نقنه، تولید پرلیت منبسط شده در شهرک صنعتی سفیددشت از دیگر پروژه‌های شاخص این بخش می‌باشد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با ۹ کاربری زیرساخت، کشاورزی، صنعتی، خدماتی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی، مسکونی و ورزشی می‌باشند افزود با افتتاح این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۱۵۶ نفر فراهم می‌شود.

صمدی همچنین به آغاز عملیات سه پروژه عمرانی در این روز نیز اشاره کرد و گفت: برای این سه پروژه کلنگ زنی مجتمع فن آوران و احداث پل ورودی آرامستان شهر نقنه و اجرای پل دسترسی ماشین روبروی مسیل بوذر جمهری بروجن ۲۸۰ میلیارد اعتبار پیش بینی شده است که زمینه اشتغال ۵۰ نفر فراهم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.