شناسایی ۱۲ متخلف صنفی شکر در قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شناسایی ۱۲ متخلف صنفی شکر برای ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این واحد‌ها در راستای نظارت و بازرسی از ۴۰ واحد عرضه شکر در شهر قزوین شناسایی شده‌اند.

وی تخلف این واحد‌های صنفی را گران فروشی اعلام کرد و گفت: با توجه به قیمت مصوب شکر در استان قزوین، این واحد‌های صنفی شکر را با قیمت‌های بالاتری به دست مصرف کننده می‌رساندند.

خدایاری با بیان اینکه برای متخلفان صنفی در حوزه شکر تشکیل پرونده صورت گرفته است، گفت: متخلفان برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گفته این مسئول، شکر از کالا‌های اساسی و مورد نیاز سید خانوار محسوب می‌شود که چندی پیش مواردی از تخلف شکر در بازار به سامانه ۱۲۴ گزارش شده بود که سریعا مورد پیگیری بازرسان سازمانی قرار گرفت.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شهروندان خواست تا در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان صنفی موارد مشاهده را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.