نفرات برتر المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی اسلالوم معرفی شدند

در پایان المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی رشته اسلالوم آقایان؛ ورزشکاران البرز، هرمزگان، تهران و قزوین رتبه‌های برتر را کسب کردند.

المپیاد استعداد‌های برتر قایقرانی در رشته‌های آب‌های آرام، اسلالوم و روئینگ به میزبانی هیئت قایقرانی استان تهران در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
 
در بخش روئینگ آقایان ۱۴ ورزشکار از استان‌های آذربایجان غربی، تهران، فارس، کردستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، مازندران و زنجان در این رقابت حضور داشتند.
 
در روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر رامان حسن خانی از آذربایجان غربی مدال طلا، هورام شبرندی از کردستان مدال نقره و محمد رهنمون از تهران مدال برنز را به دست آوردند.
 
در روئینگ تکنفره ۲۰۰ متر مانی رحمانی از آذربایجان غربی مدال طلا، کارن فرجی از کردستان مدال نقره و بردیا منتظرالقائم از تهران مدال برنز را به دست آوردند.

المپیاد استعداد‌های برتر قایقرانی در رشته‌های آب‌های آرام، اسلالوم و روئینگ برگزار می‌شود.

میزبان این دوره از مسابقات هیات قایقرانی استان تهران است و رقابت‌ها در دریاچه آزادی انجام می‌شود.

۲۵ ورزشکار از استان‌های اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمانشاه، کهگیوله و بویوراحمد، قزوین، قم، لرستان، هرمزگان و یزد در این دوره حضور داشتند.

مسابقات رشته اسلالوم آقایان در مواد کانو اسلالوم و کایاک اسلالوم برگزار شد.

در کانو اسلالوم سجاد احسانی از هرمزگان مقام اول، پرهام سلیمانی از قزوین مقام دوم و آرین احدی از تهران مقام سوم را به دست آوردند.

در کایاک اسلالوم نیز امیررضا کیانی قهرودی از تهران، محمدپارسا اکبرآبادی از البرز و سام نوری نسب بندری از هرمزگان صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال با حضور مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش، اداره کل ورزش و جوانان و هیات قایقرانی استان تهران برگزار شد.

برچسب ها: روئینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار