بررسی وضعیت حمل و نقل جاده‌ای اربعین در استان سمنان

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: ۸۰ درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان سمنان به انتقال زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است.

غلامرضا طحان معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: از هفته آخر مرداد تا کنون ۱۱۴ سرویس ویژه اتوبوس رانی از مقاصد مختلف استان سمنان به مرز مهران اعزام شده است و با توجه به پیش بینی افزایش تقاضا در روز‌های نزدیک به اربعین تمهیدات ویژه برای استفاده از ظرفیت استان‌های همجوار نیز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه حمل و نقل زائران اربعین از سه طریق اتوبوس‌های ۲۵، ۳۰ و ۴۲ نفره انجام می‌شود، گفت: نرخ مصوب هر مسافر برای مسیر رفت به ترتیب تعداد ظرفیت اعلام شده هر اتوبوس، ۸۶۰، ۷۱۷ و ۵۹۱ هزار تومان اعلام شده است.

گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی صمت و تعزیرات و انجمن‌های حمل و نقل و مسافر بری نیز با بررسی دقیق ارائه خدمات با هر گونه تخلفات در این ایام برخورد خواهند کرد.

طبق اعلام مسئولان دفتار خدمات سفر هرچند شرایط سفر هوایی اربعین از مبدا مرکز استان فراهم شده است، اما امور اجرایی و قیمت نهایی بلیط‌ها هنوز اعلام نشده و دفاتر هم اکنون با پیش فرض بلیط ۸ میلیون تومان پرواز تهران ـ نجف، پیش ثبت نام‌ها را با دریافت بیعانه ۶ میلیون تومان انجام می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.