بهره برداری از۲۰۷پروژه بخش كشاورزی شهرستان زابل درهفته دولت

مدیرجهادکشاورزی زابل گفت: ۲۰۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیاردریال درهفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 محمدحسن نوذری با تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر   بیان کرد: به مناسبت هفته دولت در شهرستان، ۲۰۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیاردریال کل اعتبار دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که برای اجرای پروژه‌های حفر و تجهیز ١٤٥ حلقه چاهك كشاورزي، ۱۷باب استخر دو منظوره ذخیره و پرورش ماهی،۴۰ واحد گلخانه خانگی و ۵ مورد بهسازی جايگاه دام هزینه شده است.

نوذری ادامه داد: همچنین توزیع ۱۳هزارمتر لوله پلی‌اتیلن جهت افزایش راندمان و بهره‌برداری  انتقال آب برای بیش از ۱۲۰ نفر از کشاورزان و همچنین تسهيلاتی بالغ بر ٢٥ هزار و ۱۰۰ميليون ريال جهت خريد تراكتور و ادوات و نيز تعداد ۳۰ دستگاه  تيلر به كشاورزان را از دیگر اقدامات در هفته دولت بوده است.

وی افزود: با هدف افزایش تولید گوشت سفید در منطقه و همچنین کاهش قیمت مرغ در صدد هستیم تابا فعال کردن مرغداری‌های غیرفعال و حمایت ویژه از مرغداری‌های فعال، این میزان جوجه‌ریزی در ماه‌های آتی افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در همین راستا چهارمین واحد مرغداری راکد در روستای کلوخی شهرستان زابل نیز درآستانه هفته دولت با پیگیری‌های صورت گرفته به چرخه تولید بازگشت. 

برچسب ها: هفته دولت ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار