بایدن برای ایالت فلوریدا وضعیت اضطراری اعلام کرد

کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن تصمیم مربوط به اعلام وضعیت اضطراری در ایالت فلوریدا را به دلیل تأثیرات احتمالی طوفان ایدالیا تأیید کرد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تصمیم مربوط به اعلام وضعیت اضطراری در ایالت فلوریدا را به دلیل تأثیرات احتمالی طوفان ایدالیا که در حال نزدیک شدن است، تأیید کرد.

در بیانیه کاخ سفید گفته شد، بایدن، فرمان کمک فدرال برای حمایت از تلاش‌های مداخله ایالتی، قبیله‌ای و محلی به دلیل شرایط اضطراری ناشی از طوفان گرمسیری ایدالیا از ۲۷ آگوست ۲۰۲۳ را تایید کرد.

در بیانیه آمده است، این تصمیم رئیس جمهور به آژانس مدیریت اضطراری فدرال وزارت امنیت داخلی اجازه می‌دهد تا تمامی فعالیت‌های کمکی در بلایای طبیعی را با هدف کاهش دادن ناراحتی و رنج ناشی از شرایط وضعیت اضطراری برای ساکنان محلی را هماهنگی کند.

ران دیسانتیس استاندار فلوریدا و نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا است، به دلیل طوفانی که ممکن است به گردباد تبدیل شود، کارزار انتخاباتی خود را متوقف کرد.

دیسانتیس در اطلاعیه‌ای که از طریق تیم کمپین انتخاباتی‌اش به اشتراک گذاشته شد، اظهار داشت، به منظور آماده شدن برای فاجعه‌ای که به ایالت نزدیک می‌شود، فعالیت‌های کمپین انتخاباتی را متوقف کردم. 

پیش‌بینی می‌شود که طوفان ایدالیا در ساعات اولیه روز چهارشنبه ۳۰ آگوست به سواحل فلوریدا برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار