برگزاری دوره‌های مهارت آموزی سربازان با ارائه گواهینامه الکترونیکی

سرهنگ شکرالله بخشیان از برگزاری کلاس‌های هلال احمر و مهارت‌های زندگی در مرکز آموزشی شهدای جوادنیا خبر داد.

سرهنگ شکرالله بخشیان فرمانده مرکز آموزشی شهدای جوادنیا با بیان اینکه فراگیری دوره‌های امدادی یکی از نیاز‌های سربازان است، گفت: برگزاری دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه یکی از اقدامات مهم پیشگیری و آمادگی در برابر حوادث است.

وی با اشاره به وجود بخش‌های مختلف، تجهیزات کامل و تخصصی و حضور کارشناسان هلال احمر در مرکز آموزی شهدای جوادنیا، گفت: سربازان در طول دوره آموزشی خود، آموزش‌های هلال احمر مانند روش مواجهه با مصدوم، احیای قلبی- ریوی، مقابله با خون ریزی، پانسمان، آتل‌بندی، حمل مصدوم، مسمومیت‌ها، نیش و گزش و ... در کمک­‌های اولیه را فرا می‌گیرند.

سرهنگ بخشیان افزود: زمان دوره‌های امدادی ۷۰ ساعت است و سربازان بعد از سپری کردن این دوره‌ها گواهینامه‌های الکترونیکی دریافت خواهند کرد.

فرمانده مرکز آموزشی شهدای جوادنیا با بیان اینکه سربازان اموزشی در کنار کلاس‌های امدادی در کلاس‌های مهارت زندگی نیز حضور دارند، افزود: آموزش سبک‌های زندگی، مدیریت مالی و اشتغال زایی از جمله دروسی است که به سربازان ارائه می‌شود. وی گفت: مدت دوره دروس سبک زندگی ۳۰ ساعت بوده و از طرف جهاد دانشگاهی برای دانشجویان مدرک معتبر صادر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار