۱۰هزار دانش آموز متقاضی استفاده از سرویس مدارس

پیش بینی می‌شود، حداقل ۱۰ هزار دانش آموز در خراسان جنوبی متقاضی استفاده از سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزی در سال تحصیلی جدید باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان دارا بودن گواهینامهپیش بینی استفاده ۱۰هزار دانش آموز، از سرویس مدارس معتبررانندگی با وسیله نقلیه مربوط، داشتن سوء پیشینه مؤثر کیفری وعدم محکومیت به محرومیت یامحدودیت‌های رانندگی، دارای گواهی صلاحیت جسمی، وجود یک نفر به عنوان همیار در سرویس مدارس ابتدایی و برخورداری از معاینه فنی معتبر را مهمترین شروط رانندگان این خودرو‌ها دانست.

 سید علیرضا موسوی نژآد افزود: سرویس‌های مدارس باید به صورت دو جانبه با مدیران مدارس و اولیا تعامل داشته و ملزم به وقت شناسی و رعایت اصول اسلامی و اخلاقی هستند.

وی گفت: ساماندهی مطلوب سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزی با هدف بهره مندی حداکثری دانش آموزان متقاضی، انجام شده و گامی برای کاهش دغده‌های آموزشی و تربیتی دانش آموزان و اولیا به شمار می‌رود.

 موسوی نژآد بر برنامه ریزی دقیق و سنجیده برای ساماندهی سرویس‌های مدارس خراسان جنوبی در سال تحصیلی جدید، تأکید کرد و افزود: برای دستیابی به بهترین نتیجه در ساماندهی سرویس مدارس، ضرورت دارد تمام دستگاه هاو نهاد‌های مرتبط با مدیران مدارس تعامل سازنده داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تأکید کرد: به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی، آسیب هاو رفع نواقص، برنامه ریزی لازم در امر نظارت دقیق بر نحوه‌ی عملکرد سرویس‌های دانش آموزی توسط اعضای کارگروه ماده۱۸ شهرستان‌ها و مناطق استان با همکاری انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه‌ها انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.