کشف دو دستگاه فلزیاب غیرمجاز از یک اتوبوس مسافربری در کامیاران

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: دو دستگاه فلزیاب غیرمجاز از یک اتوبوس مسافربری در محور کرمانشاه_کامیاران کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمدرضا زارعی فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان  اظهار کرد: برابر گزارش واصله عوامل انتظامی در حال کنترل محور کرمانشاه_کامیاران، مبنی بر کشف‌وضبط دو دستگاه فلزیاب و ادوات آن از یک اتوبوس مسافربری، بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار نیرو‌های یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه راننده اتوبوس و شخص فرستنده و شخص گیرنده از استان‌ها همجوار با هویت معلوم و غیربومی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

زارعی عنوان کرد: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است، در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

 فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر‌گونه موارد مشکوک، اخبار را در اسرع وقت به دفتر یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی کردستان (یا شماره تلفن ۰۸۷۳۳۱۷۸۸۵۵) گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.