پیشنهاد وزیر کشور؛

مرز صادراتی برای فرودگاه سمنان ایجاد شود

وحیدی با اشاره به ظرفیت و فرصت صنعت در سمنان، گفت: پیشنهاد می‌شود مرز صادراتی در فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان راه‌اندازی شود.

وحیدی وزیر کشور  در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه به استان سمنان، پس از افتتاح و بازدید از چندطرح در شهرستان‌های شاهرود و دامغان ، در ورود به شهرستان سمنان، از فرودگاه این شهر بازدید کرد.

وحیدی  در بازدید از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان گفت: سمنان ظرفیت‌های خوبی در بخش صنعت دارد و راه‌اندازی مرز هوایی صادراتی کمک‌کننده در توسعه استان سمنان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: رابطه مجلس شورای اسلامی با دولت سیزدهم رابطه رقیب‌پنداری نیست و مجلس شورای اسلامی همراه دولت سیزدهم برای پیشبرد برنامه‌ها و توسعه کشور است.

عباس گلرو افزود: آمریکا و اتحادیه آمریکا شما وزیر کشور را تحریم کردند، اما ما قدر شما را می‌دانیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود یکسال و نیم برای تصویب مرزهوایی فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان تلاش شد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان هم گفت: ٣۵٠ میلیارد ریال مصوبه سفر رییس جمهور جذب شد و ١٧٠ میلیار ریال برای محوطه‌سازی قرارداد امضا شد.

مدیر فرودگاه سمنان با اشاره به قطعی شدن نخستین پرواز بین‌المللی فرودگاه شهدای سمنان گفت: ۲ پرواز با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ از این فرودگاه به مقصد نجف اشرف در روزهای دهم و سیزدهم شهریور برقرار است.

 حسین شجاعی گفت: پروازهای رفت از سمنان به نجف ساعت ۱۷ جمعه دهم شهریور و ساعت ۹ دوشنبه سیزدهم شهریور و پروازهای برگشت از نجف به سمنان ساعت‌های هشت و ۲۰ دقیقه و ۶ صبح شانزدهم و نوزدهم شهریور برقرار است.

فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان جزو ۲۵ فرودگاه کشور دارای مزر هوایی و پرواز بین‌المللی است.

فرودگاه مرکز استان سمنان در ۱۰ کیلومتری جاده سمنان- مشهد واقع شده است و سابقه تاسیس آن به سال ۱۳۵۵ برمی‌گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.