با حضور معاون رییس جمهور؛

طرح های شهری و دهیاری بندر خمیر به بهره برداری رسید

با حضور معاون رییس جمهور از طرح های شهری و دهیاری بندر خمیر بهره برداری و ساخت دو طرح آغاز شد.

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد طرح های شهری و دهیاری‌های بندر خمیر به بهره برداری رسید.

معاون رئیس جمهور با حضور در بندر پهل  طرح بلوار شورا این شهر را افتتاح کرد، این طرح به نمایندگی از تمام پروژه‌های حوزه شهری و دهیاری های بندر خمیر مورد بهره برداری قرار گرفت.

این طرح با اعتبار 60 میلیارد ریالی به طول 1220 متر و عرض 24 متر و 4670 متر جدول گذاری و نصب 40 پایه روشنایی به بهره برداری رسید، گفتنی است این طرح به نمایندگی از 25 پروژه شهری و روستایی بندرخمیر با اعتبار 400 میلیارد ریال افتتاح شد. 

عملیات اجرایی احداث مخزن 5 هزار متر مکعبی بندر خمیر آغاز شد  

طرح مهم احداث مخزن 5 هزار مترمکعبی خمیر با اعتبار 600 میلیارد ریال، پس از تکمیل نیاز آبی 1 شهر و 2 روستا با جمعیت بالغ بر 20 هزار نفر را به طور کامل مرتفع خواهد کرد. 

ساخت فاز سوم طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرخمیر  آغاز شد

این طرح در زمین موسوم به 15 هکتاری و در قالب 312 واحد شامل 78 بلوک 4 واحدی احداث و در مدت زمان مشخص مورد بهره برداری قرار گرفته و در اختیار مردم این شهرستان قرار گیرد این طرح بنیاد ساخت و متراژ هر واحد 115 مترمربع خواهد بود. 

استاندار هرمزگان در حاشیه ساخت این طرح گفت: استان هرمزگان در طرح نهضت ملی مسکن 65 هزار واحد مسکونی تعهد دارد که با برنامه ریزی صورت گرفته تمام این منازل شامل 50 هزار واحد شهری و 15 هزار واحد روستایی ساخته خواهد شد. 

وی افزود: کار ساخت بیشتر واحدها آغاز شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان دولت گام بلندی در راستای خانه دار کردن مردم برداریم. 

دوستی گفت: در چند ماه آینده هم یک طرح16 هزار واحدی آغاز خواهد شد که این مسئله هم می‌تواند کمک خوبی در حوزه مسکن باشد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.