ایجاد تحولات زیرساختی در مرز خسروی برای میزبانی از زوار اربعین حسینی

معاون منابع انسانی وزارت دفاع گفت : این وزارتخانه ظرفیت‌های خود را در خدمت رسانی بهتر به زوار اربعین حسینی قرار داده است.

امیرسعید صادقی گوغری، معاون منابع انسانی وزارت دفاع عصر امروز ۱۱ شهریور، پس از بازدید از زیرساخت‌های پایانه مرزی خسروی در دیدار با استاندار کرمانشاه، با اشاره به تحولات زیرساختی در مرز خسروی برای میزبانی از زوار اربعین حسینی، گفت : باتوجه به اینکه حدود چندماه پیش بازدیدی از مرز خسروی داشتیم، طی این مدت شاهد ایجاد زیرساخت‌های بسیار خوبی در این مرز هستیم.

وی افزود: ایجاد این زیرساخت‌ها باعث شده تا حجم زیادی از زوار بتوانند بدون هیچ‌گونه مشکلی از این مرز تردد داشته باشند که این اقدامات جهادی مسئولین استانی و بکارگیری و بسیج امکانات ملی برای تحقق آن جای تقدیر دارد.

معاون وزارت دفاع خاطرنشان کرد: امسال مرز خسروی شرایط ویژه‌ای داشت و تمام گزارش‌هایی که از این مرز دریافت می‌کردیم، حاکی از آن بود که زوار با آرامش و بدون دغدغه و در اوج امنیت از آن تردد می‌کنند.

وی ادامه داد: باتوجه به تأکیدات وزیر دفاع هر ظرفیتی از این وزارتخانه که بتواند این حرکت مردمی بزرگ را پشتیبانی کند را در خدمت استان قرار دهیم.

صادقی گوغری خاطرنشان کرد: واحد‌های هوایی، واحد‌های مهندسی و پشتیانی رزمی، سازمان اتکا، حوزه‌های بیمه‌ای و... از جمله ظرفیت‌های وزارت دفاع هستند که آن را در خدمت ارائه خدمات مناسبت‌تر به زوار اربعین حسینی قرار می‌دهیم.

وی با اشاره شکل‌گیری موج خروشان تردد زوار به سمت کربلای معلا در ایام اربعین، عنوان کرد: در این مسیر نیرو‌های مسلح هم در کنار آن‌ها خواهند ماند.

این مسئول اضافه کرد: در ایام دوران دفاع مقدس مردم کشورمان از جان و مال و تمام هستی خود گذشتند، نیرو‌های مسلح را تنها نگذاشتند و آن‌ها را پشتیبانی کردند، امروز ما در ایام اربعین در کنار آن‌ها هستیم.

صادقی گوغری گفت: شرایط در کشور ما به گونه‌ای رقم خورده که اربعین مردمی است، مردمی می‌ماند و مردمی خواهد ماند و ما هم پشتیبانی‌های لازم را از این حرکت خواهیم داشت.

وی از آمادگی وزارت دفاع برای سرمایه‌گذاری در کرمانشاه خبر داد و افزود: از مسئولین استان می‌خواهم که لیست اولویت‌های سرمایه‌گذاری خود را مشخص کرده و در اختیار ما قرار دهند. 

معاون وزارت دفاع یادآور شد: صندوق بازنشستگی وزارت دفاع آمادگی سرمایه‌گذاری را در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری و صنعت و معدن دارد و علاقمند به سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها در کرمانشاه هستیم.

وی با بیان اینکه وزارت دفاع یک وزارت چند وجهی است، اعلام کرد: اقداماتی که طی سال‌های اخیر در حوزه موشکی، پزشکی، غذایی و ... انجام داده نیز بیانگر این مسئله است و تمام توان خود را در خدمت مردم قرار داده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.