۴۱ هزار و ۵۰۰ اشتراک جدید گاز در لرستان واگذار شد

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ۴۱ هزار و ۵۰۰ اشتراک جدید شهری و روستایی طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم در این استان واگذار شده است.

"کرم گودرزی" گفت: این مدت یک هزار و ۲۵۰ کیلومتر خط لوله تغذیه، توزیع فلزی و پلی اتیلن گاز اجرا، ۲۴ ایستگاه تقلیل فشار احداث و بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ علمک نصب شد.

وی ادامه داد: همچنین یک هزار و ۱۹۷ واحد صنفی و منزل مسکونی شامل ۳۵۲ خانه روستایی و ۸۴۵ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی لرستان گازرسانی و ۱۸ هزار و ۵۰۰ مشترک شهری و ۲۳ هزار مشترک جدید روستایی نیز جذب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تاکید کرد: اقدامات شرکت گاز به دورترین و محروم‌ترین مناطق لرستان رسیده و جذب بودجه پنج هزار و ۲۳۰ میلیارد ریالی سال گذشته با تحقق ۱۰۵ درصدی، عمدتا برای ایجاد این زیرساخت‌ها صورت گرفته است.

گودرزی با اشاره به تاکید و شعار دولت مبنی بر محرومیت زدایی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون گازرسانی به ۷۵ روستا و ۷۸ واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی با اعتبار ۸۹۰ میلیارد ریال انجام و در این راستا ۲۵۰ کیلومتر خطوط فلزی و پلی اتیلن احداث شد.

وی اضافه کرد: احداث مرکز اداری منطقه ۲ خرم آباد در مدت ۶ ماه کمتر از زمان تعیین شده، احداث ساختمان اداری اشترینان، بازسازی کامل و بهره براداری انبار کالا و اتمام مقاوم سازی ساختمان‌های نواحی گازرسانی ازنا و نورآباد تا پایان مهرماه امسال نیز از جمله اقدامات زیرساختی و تجهیزاتی شرکت گاز استان از سال گذشته تاکنون بوده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز لرستان هم اکنون ضریب نفوذ گزارسانی روستایی و شهری در لرستان ۹۸.۷ درصد است و تمامی شهر‌ها به جز پلدختر و الیگودرز، " سبز" هستند.

به گزارش ایرنا ۶۰۶ هزار مشترک در لرستان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

برچسب ها: گاز ، اشتراک گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.