شور و شوق برای زیارت امام حسین (ع) زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج)

امام جمعه همدان گفت: شور و شوق برای زیارت امام حسین (ع) زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی در تجمع جاماندگان اربعین در همدان با تقدیر از تمام خدمتگزاران زائران حسینی افزود: باید قدردان جلوه‌ه‌های مهر و محبت و ایثار و دلدادگی مردم در خدمت به زائران بود.

اوبا بیان اینکه شور و شوق برای زیارت امام حسین (ع) زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است، افزود: این حضور گسترده جاماندگان اربعین وصف‌نشدنی است و این شور باید با شعور حسینی نیز توام باشد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: امام حسین (ع) ۴۰ روز اسارت و سختی و آوارگی خانواده خود را قبول کرد تا بشریت راه حق را بپیماید و نور و مسیر درست را گم نکند.

 او با بیان اینکه اباعبدالله (ع) برای نجات من و شما و هدایت انسان و سرگردان نشدن بشر فدا شد افزود: جامعه‌ای که بستر گناه در آن فراهم شود، خرافه زیاد شود، مسئولی به دنبال ایجاد فساد باشد و یا منافع شخصی و اندوختن مال مد نظر باشد اثری از نور و حقانیت در آن نخواهد بود.

شعبانی با بیان اینکه حرف اباعبدالله (ع) این است که "حرکت کنید به سمت خدا" گفت: از این به بعد خدا باید عظمت بیشتری در هیئت‌ها پیدا کند و مسجد‌ها و جماعات تقویت شوند.

او افزود: دراین بین بودند کودکان ونوجوانانی که با در دست گرفتن قران کریم در اربعین حسینی پیاده روی و اقدام خبیثانه دشمن در اهانت به قرآن کریم رامحکوم کردند.
امام جمعه همدان افزود: این راهپیمایی باهدف آشنایی بیشتر نوجوانان با مفاهیم قرآن کریم و در واکنش به اهانت به کلام ا... مجید برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.