آتش سوزی مراتع گاوازنگ زنجان هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: بر اثر آتش سوزی مراتع گاوازنگ هشت نفر به علت استنشاق دود دچار تنگی نفس شده و برای درمان به بیمارستان‌های زنجان منتقل شدند.

داریوش تقی لو رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: این حادثه در ساعت ۱۸ و ۳۲ دقیقه عصر امروز به و وقوع پیوست که ۲ کد آمبولانس تیم اورژانس نیز در محل حضور یافت.

وی اضافه کرد: در اثر آتش سوزی گاوازنگ نرسیده به مزاز شهدای گمنام هشت نفر به علت استنشاق دود ناشی از آتش سوزی دچار تنگی نفس شده بودند که پنج نفر توسط هلال احمر به بیمارستان موسوی و سه نفر توسط کد زنجانرود به بیمارستان ولیعصر منتقل شدند.

این مسوول در ادامه افزود: همچنین عصر امروز حادثه تصادف پراید با کوئیک به اورژانس ۱۱۵ زنجان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در جاده زنجان بیجار رخ داد اظهار داشت: سه کد آمبولانس از پایگاه‌های حلب، زرین آباد، سعید آباد به محل اعزام شدند.

رییس اورژانس استان زنجان خاطرنشان کرد: این رخداد نیز ۶ مصدوم به دنبال داشت و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
متاسفانه این مراتع در اطرف تهران یا شهرهای اطراف و داخل بعضی از پارک ها آتش میگیرین ودود حاصله از انها گاهی اوقات ناراحت کننده میگردد مسئولین فکری برای این مسئله بکنن