ارائه خدمات سلامت به بیش از هزار و ۳۰۰ زائر در بیمارستان سیار مرز باشماق

از ۲۷ مرداد تا ۱۴ شهریور ماه، یک هزار و ۳۱۴ زائر برای دریافت خدمات سلامت به بیمارستان سیار مستقر در مرز باشماق مراجعه کردند.

 سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام مستقر در مرز باشماق گفت: از ۲۷ مردادماه تا  روز ۱۴ شهریور ، یک هزار و ۳۱۴ زائر اربعین حسینی که مرز باشماق مریوان را برای مشرف شدن به کربلای معلی انتخاب کرده‌اند، برای دریافت خدمات سلامت به بیمارستان سیار شهید محمد شیخ الاسلام مستقر در مرز باشماق مریوان مراجعه کردند.

‎ مصطفی فرامرزی افزود: از این تعداد هزار و ۲۵۵ زائر به صورت سرپایی درمان، ۵۹ نفر بستری و ۱۸ نفر نیز جهت ادامه مراحل درمان به مراکز درمانی اعزام شده است.

‎ او گفت: از تعداد کل مراجعین ، ۱۸ مورد به علت تروما، ۷۰ مورد  به علت اسهال و استفراغ، ۵۸۹ مورد به علت انواع درد (گلو درد –درد عظلانی –سردرد ...)،   ۵۷ مورد به علت فشارخون بالا، ۸ مورد مربوط به علت گزیدگی، ۳۸  به علت دیابت، ۹ مورد به علت گرمازدگی،   ۱۸ مورد به علت مشکلات تنفسی،   ۳ مورد به علت برخورد جسم خارجی،   ۱۲ مورد به علت مشکلات اعصاب و روان،  ۲۷ مورد برای تعویض پانسمان و ۴۶۷ مورد به علت سایر بیماری بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.