مرگ سه نفر در سوانح جاده‌ای همدان

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سه نفر در ۲ سانحه جداگانه شب گذشته در مسیر‌های ارتباطی همدان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ علی فکری گفت: سانحه نخست در جاده شیرین سو کبودرآهنگ - بیجار رخ داد که در آن یک زن ۵۰ ساله فوت و راننده جوان سواری پراید نیز مجروح شد.

او گفت: در این حادثه، سبقت غیرمجاز سواری پراید موجب برخورد آن با کامیون بنز که از مسیر روبرو در حال تردد بود، شد.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در سانحه دیگری که در پیچ گردنه آورزمان رخ داد ۲ سرنشین سواری ال ۹۰ فوت کردند.

به گفته سرهنگ فکری سرنشینان سواری ال ۹۰ که از ساکنان مشهد بودند، حین بازگشت از مراسم اربعین حسینی در این مسیر دچار سانحه شدند.

سه نفر در سوانح جاده‌ای همدان جان باختند

او گفت: راننده سواری ال ۹۰ با توجه به سرعت بالا با نزدیک شدن به پیچ گردنه آورزمان، کنترل خودرو را از دست داده و پس از چرخش وسیله نقلیه با سواری پراید برخورد کرد.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: اربعین حسینی امسال ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو از جاده‌های این استان تردد کردند که نسبت به زمان مشابه ۳.۵ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ فکری گفت: هم اینک ترافیک پرحجم را در مسیر اسدآباد، گردنه اسدآباد تا سه راهی بهار همچنین شهر همدان به سمت آزاد راه ساوه شاهد هستیم.

۱۲۰ مصدوم و سه فوتی در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان نیز گفت: حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته این استان ۱۲۰ مصدوم و سه فوتی بر جا گذاشت.

محمدرضا شکوهیگفت: ۱۱۳ نفر از مصدومان حوادث ترافیکی بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان مراکز اورژانس استان همدان جهت ادامه سیر درمان به بیمارستان‌های سطح استان اعزام شدند و هفت نفر در محل حادثه درمان و ترخیص شدند.

مرگ سه نفر در سوانح جاده‌ای همدان

او گفت: سه نفر از هموطنان به علت شدت جراحت و آسیب‌های وارده در دم جان باختند.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ استان همدان بیان کرد: با توجه به افزایش تردد‌ها و موج برگشت زائرین اربعین حسینی (ع) هموطنان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، استراحت کافی را قبل از رانندگی داشته باشند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.