چهره ناخوشایند زباله‌ها در حاشیه رودخانه

زباله‌های رها شده به ویژه در حاشیه رودخانه و طبیعت بکر بخش و شهر آسارا بلای جان طبیعت شده است.

یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی و گردشگری البرز جاده پر پیچ و خم کرج کندوان است اما زباله های رها شده به ویژه در حاشیه رودخانه و طبیعت بکر بخش و شهر آسارا  بلای جان طبیعت شده است.


در شش ماهه اول سال و با افزایش مسافرت ها روزانه بیش از ۲۰ تن زباله از سطح بخش و شهر آسارا جمع آوری می شود.


خدری، بخشدار آسارا به این  موضوع اشاره کرد و گفت: در موضوع پسماند با توجه به گردشگر پذیر بودن محور کرج  کندوان در شش ماهه اول سال  روزانه بیش از بیست تن زباله از سطح محور جمع آوری و حمل پسماند صورت می پذیرد.


او در ادامه گفت خواهش من از همه مسافران و گردشگران  که از این محور تردد می کنند  این است که در نگه داشت فضای محیطی و فضای گردشگری بخش آسارا همکاری داشته باشند که انشالله بتوانیم  که به نحو شایسته ارائه خدمت داشته باشیم و امیداراویم مجموعه استانداری و فرمانداری نیز در امر بروز رسانی و تجهیز ناوگان حمل و نقل پسماند حمایت داشته باشند.

شهردار آسارا گفت: در دو  سال اخیر طرح  مدیریت پسماند منطقه را تهیه کردیم و امیدواریم که در چارچوب این طرح اعتبارات مستمری را در نظر بگیرند تا بتوانیم  موضوع مدیریت پسماند یکی از چالش های ۱۰ ساله این منطقه است را برطرف کنیم.


او در ادامه افزود: در کنار این امر متولیان زیادی هم در سطح منطقه وجود دارند، همانند شرکت آب منطقه ای، محیط زیست که باید بخشی از هزینه های مدیریت پسماند کمک حال مجموعه بخش و شهر آسارا باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار