نیمار از رکورد پله عبور کرد

گام محکم برزیل و اروگوئه برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶

تیم‌های ملی برزیل و اروگوئه در نخستین دیدارشان در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶ پیروز شدند.

رقابت‌های مقدماتی جام جهانی از دیروز در آمریکای جنوبی آغاز شده و در ادامه هفته اول این رقابتها، بامداد امروز تیم ملی برزیل با درخشش نیمار، پنج بر یک بولیوی رو درهم کوبید.

اولین اتفاق مهم این مسابقه پنالتی از دست دادن نیمار بود، اما به لطف گل رودریگو، سلسائو با پیروزی به رختکن رفت. نیمه دوم، اما خبری از فرصت سوزی و رحم به بولیوی نبود. در همان دقایق اولیه شروع بازی در نیمه دوم رافینیا و رودریگو برای برزیل گلزنی کردند تا خیال شاگردان فرناندو دینیز از پیروزی راحت شود. در دقیقه ۶۱ نوبت به گلزنی نیمار هم رسید و با این گل شمار گل‌های زده نیمار در تیم ملی برزیل به ۷۸ رسید تا او رسما از پله عبور کنه و به تنهایی در صدر لیست گلزنان تاریخ برزیل بایستد. بولیوی دقایقی بعد یکی از گل‌ها را پاسخ داد، اما این پایان کار نبود و گل شماره ۷۹ نیمار هم خیلی زود از راه رسید تا برزیلی‌ها اولین گامشان را در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶ محکم بردارند.

در دیگر مسابقه بامداد امروز اروگوئه با دو گل دلا کروز و تک گل فدریکو والورده سه بر یک شیلی رو شکست داد. تک گل شیلی رو آرتورو ویدال ستاره کهنه کار این تیم وارد دروازه حریف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار