هدف گذاری اجرای یک تا سه طرح ماندگار در شهر‌های قزوین

مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: هدف گذاری شده تا شهرداران یک تا سه طرح ماندگار و زیربنایی را در شهر‌های این استان اجرایی کنند.

محسن اسماعیلی  مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری قزوین  گفت: این طرح می‌تواند علاوه بر تقویت زیرساخت‌های لازم و با هدف بهره مندی مناسب شهروندان از خدمات دولتی در شهرها، به توسعه استان قزوین نیز کمک کند.

وی با بیان اینکه برای تحقق این مهم با شهرداری‌های استان قزوین نامه نگاری شده است، یادآور شد: این طرح‌های زیرساختی می‌تواند در قالب سرمایه گذاری و درآمد پایدار به تغییر و تحولات حوزه مدیریتی شهر‌های این استان نیز منجر شود.

اسماعیلی تاکید کرد: شهرداران استان قزوین بایستی نگاهشان را در حوزه مدیریت شهری جامع و فراگیر کنند و به صورت مطلق به دنبال کار‌های روبنایی مثل آسفالت معابر و جدول گذاری نباشند.

وی با بیان اینکه ممکن است در اجرای طرح‌های زیربنایی و ماندگار عملیات احداث بیش از مدت زمان مدیریت یک شهردار باشد،، اما در نهایت مردم استان قزوین از آن برخوردار خواهند شد، تصریح کرد: به عنوان مثال در طرح بوستان ملی باراجین و دهکده طبیعت ما شاهد عملیات اجرایی طی مدت یک دهه (از زمان مطالعه طرح تا بهره برداری از آن) بودیم، اما در نهایت یک کار ارزشمند برای مردم این استان رقم خورد.

مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری قزوین اضافه کرد: تلاش این اداره کل ایجاد راهکار‌های لازم با هدف توانمندی شهرداری‌ها در حوزه مالی است که برای این مهم تاکنون چندین دوره آموزشی نیز برگزار شده است.

برچسب ها: اجرای طرح ، دفتر شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار