انتصاب مدیر بخش نمایش‌های تلویزیونی چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر

حامد سقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با صدور حکمی مدیر «بخش نمایش‌های تلویزیونی» این رویداد ملی را منصوب کرد.

مهدی حامد سقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با صدور حکمی محسن سوهانی را به عنوان مدیر بخش نمایش‌های تلویزیونی این دوره از جشنواره منصوب کرد. 

در متن حکم دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر آمده است: 

هنرمند گرامی | جناب آقای دکتر محسن سوهانی

 با سلام و احترام

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصۀ فعالیت‌های هنری به موجب این حکم به عنوان مدیر نمایش‌های تلویزیونی چهل و دومین جشنوارۀ بینالمللی تئاتر فجر منصوب میشوید. 

برگزاری مطلوب جشنواره و همدلی، حفظ حرمت و کرامت هنرمندان شریف تئاتر ایران از نکات مورد انتظار است. 

امید است با استعانت از پروردگار متعال اهتمام لازم را برای برگزاری با شکوه این رویداد مهم هنری با تعامل با دیگر مدیران جشنواره به کار بندید.

 موفقیت و سربلندی شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

محسن سوهانی که از بهمن سال ۱۳۹۹ تاکنون عهده دار مدیریت «اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو» و «شبکه رادیویی نمایش» است، دانش آموخته دکترای تخصصی «مدیریت رسانه و اطلاعات» دانشگاه آزاد اسلامی است. وی پیش از این نیز مدرک کارشناسی ارشد تهیه کنندگی و کارشناسی «تلویزیون و هنر‌های دیجیتال» را نیز از دانشگاه صدا و سیما دریافت کرده بود. 

فارغ التحصیل نخستین کارگاه آموزشی تخصصی مستند سازی در ایران به میزبانی انجمن مستندسازان سینمای ایران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فارغ التحصیل «فیلم سازی» از انجمن سینمای جوانان ایران، فارغ التحصیل «برنامه سازی تلویزیونی» از موسسه فرهنگی «سروش»، تدریس سرفصل‌های تخصصی علوم ارتباطات و هنر در دانشگاه‌های «سوره»، «پارس» و دیگر مجموعه‌های آموزشی، انجام‌های فعالیت‌های اجرایی و تخصصی در حوزه‌های مختلف تولید رسانه‌ای اعم از «زیبایی شناسی تصویر» تا نرم افزار‌های مختلف تدوین و جلوه‌های ویژه از سوابق علمی و تخصصی سوهانی در عرصه‌های رسانه‌ای و نمایشی است. 

ولی طی سال‌های اخیر علاوه بر فعالیت‌های متعدد رسانه‌ای و تلویزیونی با مجموعه‌های رسانه‌ای مختلف در حوزه تولید محتوا، تولید و کارگردانی فیلم کوتاه و مستند، فعالیت در حوزه‌های میان رشته‌ای رسانه و ارتباطات، تهیه کنندگی، فیلمنامه نویسی، مدیریت تولید، مجری گری و تالیف و انتشار آثار مکتوب در حوزه‌های ادبیات، پروژه‌های مختلفی را پیش روی مخاطبان قرار داده است. 

عضویت در انجمن مستندسازان سینمای ایران، عضو هیات اجرایی جشن سینمای مستند، عضویت در جمع هیات داوران پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار، موسس و مدیر واحد هنری شبکه جهانی سحر، مشاور مدیر شبکه یک سیما، عضویت در کارگاه ارزیابی مشاغل تولیدی و برنامه سازی معاونت صدا بخشی از سوابق اجرایی و مدیریتی محسن سوهانی طی سال‌های اخیر را تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار