نیرو‌های تازه استخدام آزمون دبیری از مهر ماه به مدارس می‌آیند

معاون آموزش و پرورش خوزستان از اضافه شدن نیرو‌های تازه استخدام دبیری در مهرماه خبر داد.

سیدبهروز موسوی بهبید با اشاره به آغاز فرآیند ارزیابی داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دبیری و هنرآموزی، از اضافه شدن این نیرو‌های تازه استخدام به آموزش و پرورش در مهرماه خبر داد.

او با اشاره به آغاز فرآیند ارزیابی استخدامی دبیری و هنرآموزی، گفت: مرحله بررسی مدارک آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در استان خوزستان از روز دوشنبه ۱۳ شهریورماه و مرحله ارزیابی تخصصی نیز از روز جمعه ۱۷ شهریورماه در ۳۹ حوزه و ۷۸ کانون ارزیابی آغاز شد.  

 آقای موسوی بهبید با اشاره به روند اجرای مصاحبه‌های تخصصی در قالب فرآیند ارزیابی تکمیلی، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مرحله ارزیابی مدارک، گزینش عمومی و ارزیابی تخصصی تکمیلی به صورت فشرده و تا پیش از آغاز سال تحصیلی ادامه خواهد داشت تا داوطلبانی که حدنصاب امتیازات تخصصی و شرایط عمومی را کسب کرده‌اند به آموزش و پرورش امسال اضافه شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: جذب نیروی انسانی شایسته، معتقد و وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی عملکردی مورد توجه ارزیابان، تسهیل‌گران و گزینش‌گران است، زیرا نیروی انسانی تحولی و توانمند تنها راه تحقق مفاد سند تحول بنیادین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.