پایان‌کار ساختمان ها فقط با ارائه پروانه استاندارد آسانسور صادر می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آسانسور دستگاه‌های اجرایی استان که پروانه استاندارد آسانسور را تا یک ماه دیگر دریافت نکنند، پلمب می‌شود.

محمدکاظم منزوی در ستاد استاندارد چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تحقق استانداردسازی تمامی آسانسور‌های ساختمانی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید تا یک ماه آینده پروانه استاندارد آسانسور را دریافت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با وجود تاکید‌های فراوان، هنوز برخی از دستگاه‌های اجرایی استان پروانه استاندارد آسانسور را دریافت نکرده‌اند.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه شرط شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری برای صدور پایان‌کار ساختمان، ارائه پروانه استاندارد آسانسور باشد، افزود: آسانسور هر کدام از دستگاه‌های اجرایی استان که پروانه استاندارد آسانسور را تا یک ماه دیگر دریافت نکنند، پلمب می‌شود.

منزوی با اشاره به لزوم فعال شدن کمیته‌های فرعی شورای استاندارد در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: استاندارد نظارت بر خدمات کیفی در مهمانسراها، هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان براساس معیار‌های ملی تقویت شده است.

وی، ارائه کیفی خدمات را مجزا از قیمت‌های خدمات دانست و ادامه داد: دولت سیزدهم به ارائه خدمات کیفی توجه جدی داشته است در همین راستا مراکز زیرمجموعه بهزیستی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در حوزه سالمندان ارتقای خدمات کیفی را در دستور کار قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نظارت بر جلوگیری از کم‌فروشی و تشویق اصناف برای خالص‌فروشی به‌ویژه در شیرینی‌فروشی‌های استان از طریق محاسبه جداگانه نرخ شیرینی با بسته‌بندی در دستور کار قرار گرفت.

منزوی گفت: در این زمینه اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری موظف شد تا پایان هفته جاری کمیته تعیین قیمت خالص شیرینی را فعال کند و از شنبه هفته آینده نظارت کیفی خالص‌فروشی در شیرینی‌فروشی‌ها پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار