پرداخت وام اشتغالزایی به جانبازان

برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جانبازان، بنیاد شهید و کمیته امداد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با هدف پرداخت وام اشتغال به جانبازان زیر ۲۵ درصد که جزو دهک‌های یک تا پنجم هستند منعقد شد.

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این جلسه گفت: اشتغالزایی جامعه ایثارگران از مهمترین دغدغه‌های مسئولان بنیاد است و در راستای تحقق این مهم از ظرفیت‌ها و راهکار‌های مختلف بهره می‌برند تا بتوانند برای این عزیزان شغل ایجاد کنند.

وی با اشاره به تسهیلات تبصره ۱۶ برای اشتغالزایی جامعه ایثارگران یادآور شد: ایجاد و توسعه اشتغال پایدار، کمک به کاریابی، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و کم‌بهره از منابع بانکی در راستای اجرای طرح‌های اشتغالزایی و کارآفرینی از جمله تعهدات کمیته امداد قزوین در تفاهم‌نامه یاد شده است.

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان قزوین هم گفت: مسئولان کمیته امداد قزوین اقدامات فرهنگی، خدماتی و حمایتی مختلفی به نیت شهدا انجام می‌دهند تا یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود و فرهنگ ایثار و شهادت را بین جامعه هدف خود ترویج دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با اشاره به وام اشتغالزایی گفت: این وام به جانبازان زیر ۲۵ درصد واجد شرایط براساس قوانین پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بنیاد با کمیته امداد افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش، کاهش بیکاری، توسعه عدالت اجتماعی و اقتصادی، ارتقای بنیه معیشتی، ارتقای سطح دانش فنی و مهارت‌های حرفه‌ای و ایجاد زمینه مناسب جهت رشد و شکوفایی خلاقیت‌های نهفته ایثارگران از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار