شیعه و سنی مکمل همدیگر و رهبری محور این برادری و وحدت است

امام جمعه زابل گفت: شیعه و سنی مکمل همدیگر هستند و چه زیباست که محور این برادری و وحدت رهبری باشند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی   با توجه به دیدار مردم سیستان و بلوچستان در بیستم شهریور ماه بیان کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که در ذهن تداعی می‌شود رابطه عمیق قلبی با ولی امر به مسلمین است.
 
وی افزود: اینکه مردم با ولی خودشان رابطه عمیق قلبی دارند و این رابطه قلبی یکی از نعمت هایی است که خداوند به مردم سیستان و بلوچستان عطا کرده است.

 حجت‌الاسلام عزیزی تصریح کرد: ما در چند روز گذشته خیلی تحت فشار بودیم، مردم تماس می‌گرفتند عده‌ای از مردم حتی نذر کرده بودند و گریه می‌کنند تا اسم‌شان در لیست دیدار قرار بگیرد اما ظاهرا امکانات در تهران هم محدود بوده و شرایط فراهم نشده است. 

وی ادامه داد: همه این موارد نشان‌دهنده ارتباط قلبی بین مردم و مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین است.  

امام جمعه زابل تاکید کرد: زمانی که حضرت موسی(ع) از بنی اسرائیل خواست که همراه او به جنگ بروند به او گفتند تو با خدای خود به جنگ برو و ما هم اینجا هستیم، اما مردم ما خلاف قوم بنی اسرائیل هستند، کنار رهبری هستند و راهشان راه رهبری است.

 وی افزود: البته این دیدار پیامی هم دارد که کسانی که به دنبال این هستند که سعی دارند سیاهی‌ها را منتشر کنند، پیام این است که بدانند نمی‌توانند بین مردم و رهبری فاصله ایجاد کنند چون حلقه را خدا ایجاد کرده است و کاری که خدا ایجاد کند  کسی نمی‌تواند به هم بزند.
 
 حجت‌الاسلام عزیزی تأکید کرد: شیعه و سنی مکمل همدیگر هستند، ما برادر هستیم و زندگی بدون هم برای‌مان دشوار است چرا که به همدیگر عادت کردیم و دوست داریم و کنار هم  هستیم و چقدر زیباست که محور این برادری و وحدت، رهبری باشند و این اتفاق مبارکی است. 

وی افزود: این دیدار خیلی باارزش است و دیدن چهره نورانی نائب امام زمان(عج) خیلی فضل است و گاه حسرت ندیدن حظ بالاتر و برتری است و این یک واقعیت است که این خطه با ولایت اهل بیت(ع) و ولی امرشان عجین شده است و این را بارها و بارها از روزی که سب علی نکردند تا آن روزی که به خونخواهی امام حسین(ع) قیام کردند و امروز این صفحه نورانی روزبه روز تلالو آن بیشتر و بهتر می‌شود و مردم دارند بیشتر می‌شناسند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دیگر سیستان غریب نیست و مردم سیستان را خونخواه سیدالشهدا می‌شناسند که عاشق اهل بیت هستند می‌شناسند و خدارا شاکریم که پیگیری‌ها و تجمعات چه از طریق رسانه و مردم امروز جواب آن را می‌بیند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار