قتل مرد جوان در درگیری هولناک جنوب تهران

با به قتل رسیدن یک مرد جوان در جریان درگیری در یکی از پارک‌های جنوب تهران، تحقیقات تخصصی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی آغاز شد.

 اواسط شهریورماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان  شهدای هفتم تیر مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس از طریق تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی سردخانه بیمارستان مورد نظر شدند و جسد مرد حدودا ۲۵ ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ همچنین در بررسی‌های اولیه هویت مقتول مشخص نشد.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی حکایت از آن داشت، مقتول به دلایل نامشخصی با مرد جوانی در یکی از پارک‌های محله باقرشهر درگیر شده و در جریان این نزاع هدف ضربات چاقو قرار گرفته که قاتل نیز پس از ارتکاب جنایت از صحنه جرم گریخته است.

پس از پایان بررسی صحنه قتل، کارآگاهان جنایی ماموریت یافتند تا دوربین‌های مداربسته اطراف پارک را هدف بازبینی قرار دهند و اقدامات گسترده اطلاعاتی برای شناسایی هویت قاتل کلید بزنند.

 جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

برچسب ها: قتل ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
باید یه قانون سفت و سخت برای حمل سلاح سرد مثل چاقو وضع بشه،الان جوانان خیلی راحت توی جیبشان چاقو دارند و توی دعوا با شنیدن دو تا فحش سریع احساسات و غرور جوانی بهشان غلبه میکنه و کنترلشان را ازدست می دهند و با چاقو به جان طرف مقابل می افتند.خودشان و طرف مقابل را بدبخت می کنندو خانواده شان را عزادار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
امنیت داریم بجاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
همه کشورها از این موارد هست سیاه نمایی نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسی
۱۰:۵۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
چه ربطی به امنیت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
شعورم چیزخوبیه،که بعضیها ازآن محرومند ،طرف دعواکرده .کشته شده بعدیه عده همه چیزدان ودرهرموردنظریه پرداز به امنیت ربط میدن !!!!! خداشفات بده......
آخرین اخبار