استقرار قرارگاه رسانه‌ای شبکه خاوران در مشهد

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از استقرار قرارگاه رسانه‌ای شبکه خاوران با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در مشهد مقدس خبر داد.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در نشست با برنامه سازان برنامه‌های دهه پایانی صفر گفت: از امروز قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیمای خراسان جنوبی برای پوشش برنامه‌های هیئت‌های عزاداری بیرجند و شهرستان‌ها در مشهد مقدس مستقر می‌شود.

او افزود: تیم‌هایی از معاونت‌های سیما، خبر و فنی به همراه تجهیزات لازم برای برقراری ارتباط‌های زنده و پوشش برنامه‌ها به مشهد می‌روند.

آینه دار بیان کرد: قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیمای خراسان جنوبی مسقر در مشهد مقدس علاوه بر تولید و پخش برنامه‌های زنده، ارتباط‌های متعددی با سایر برنامه‌ها در بخش‌های مختلف سیما، صدا و خبر را نیز در دستور کار خود دارد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی پیاده روی عاشقان شمش الشموس به سمت مشهد مقدس و موکب‌های مستقر در مسیر را فرصت مناسبی برای تولید برنامه‌ها و فضاسازی رسانه‌ای برای این روز‌ها عنوان کرد.

در هماهنگی انجام شده با سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مقرر شده این سازمان برای همراه کردن هیئات مذهبی همچنین هماهنگی برای تهیه گزارش‌های تولیدی و دعوت از کارشناسان و مداحان مجرب به برنامه، با قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیمای خراسان جنوبی مستقر در مشهد همکاری داشته باشند.

این نخستین همکاری مشترک عملیاتی در این حوزه مابین صدا و سیمای خراسان جنوبی و سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خارج از استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.