۷۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: طبق وعده رئیس سازمان برنامه و بودجه ۳۰ درصد مطالبات باقی مانده تا پایان شهریور پرداخت می‌شود.

آقای عطااله هاشمی رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آخرین آمار ۱۰ میلیون و ۳۰۵ هزارتن گندم با ارزش حدود ۱۵۵ هزارمیلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده که نسبت به سال قبل ۴۴ درصد و سال ۱۴۰۰، ۱۲۷ درصد رشد داشته است.

او از پرداخت ۷۰ درصد مطالبات گندمکاران خبر داد و گفت:  ۳۰ درصد مطالبات باقی مانده که طبق قول رئیس سازمان برنامه و بودجه تا پایان شهریور قرار است کل مطالبات پرداخت شود. هرچند قرار است تا پایان هفته مقداری تزریق اعتبار صورت گیرد.

هاشمی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که میزان خرید تضمینی گندم تا پایان فصل به ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزارتن برسد.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به شرایط مساعد اقلیمی، امسال تولید گندم به ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن تا ۱۳ میلیون تن برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
ماجرا این است که دولت هرچقدر آبانس به نانوا بدهد باز این نانوا است که بدنبال راهی برای کم فروشی پخت نکردن نان و آرد فروشی است بهتر بود دولت یارانه نان را بصورت نقدی به حساب خانوار واریز کند ‌این طرح هوشمندسازی نان هم موفق نبود فقط بار مالی اضافی بود که به دولت و مردم تحمیل شد آقای محمد جلال تجربه کافی در مسائل آرد و نان ندارد چون سنی ندارد جوانی است که یک طرح نصفه و نیمه و ناقص اراه کرده که خودش هم توش مانده نانوایان به راحتی ای طرح را دور میزنند با تراکتشهای سوری و تکراری با چندین کارت بانکی که از اقوام خود جمع کرده اند
آخرین اخبار