گذر از پیک اصلی مصرف برق کرمانشاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه فصل گرمای امسال را بدون خاموشی برنامه‌ریزی شده برای مشترکین خانگی پشت سر گذاشتیم، گفت : همچنان تا پایان شهریور به همراهی مشترکین نیاز داریم.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به گذر از پیک اصلی مصرف برق که ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور است، گفت : خوشبختانه امسال خاموشی برنامه‌ریزی شده برای مشترکین بخش خانگی نداشتیم و اگر خاموشی‌های مقطعی و موردی رخ داده ناشی از حوادث و یا سرقت‌ها بوده که در اسرع وقت برطرف شده است.

وی از همکاری خوب مشترکین خانگی در تابستان امسال یاد کرد و ادامه داد: اگرچه پیش‌بینی ما این بوده که پیک مصرف تابستان امسال به ۹۰۰ مگاوات برسد، اما بیشترین میزان مصرف امسال که در ۱۸ مرداد رخ داد، ۸۶۳ مگاوات بود.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، پیک مصرف امسال نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰ مگاوات افزایش داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نرسیدن به پیک مصرف پیش‌بینی شده و همچنین عدم بروز خاموشی‌ها را دستاورد همراهی مشترکین بخش خانگی دانست و گفت: از این حیث رتبه پنجم کشور را کسب کردیم.

وی با درخواست از مشترکین برای تداوم صرفه جویی در مصرف برق، اظهارکرد: با توجه به اینکه گرمای هوا تا حدود ۱۰ روز آینده نیز کم و بیش ادامه دارد، همچنان تا پایان شهریور به همراهی مشترکین خانگی نیاز داریم.

وی درباره مدیریت مصرف برق در سایر بخش‌ها نیز خاطرنشان کرد: محدودیت مصرف برق که در برخی ساعات برای صنایع در نظر گرفته می‌شود، همچنان تا پایان شهریور ادامه دارد.

مرادی از تداوم نظارت بر مصرف برق ادارات و دستگاه‌ها نیز خبر داد و عنوان کرد: در تابستان امسال روز‌هایی داشتیم که برق بیش از ۱۰۰ دستگاه و اداره پر مصرف را قطع کردیم و این روند همچنان ادامه دارد .

برچسب ها: اداره برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار