پایان خرید تضمینی گندم در مراکز خرید تعاون روستایی استان قزوین

مدیر تعاون روستایی استان قزوین از پایان خرید تضمینی گندم در ۱۲ مرکز خرید تعاون روستایی استان خبر داد.

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به پایان خرید تضمینی گندم در مراکز خرید تعاون روستایی استان، اعلام کرد: بیش از ۴۵ هزار و ۵۰۰ تن گندم در استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی به صورت تضمینی خریداری شد و امسال تعهد تعاون روستایی استان در خصوص خرید تضمینی گندم ۳۰ هزار تن تعیین شده بود.

وی افزود: این میزان خرید در ۱۲ مرکز خرید زیر نظر تعاون روستایی واقع در شهرستان‌های قزوین، البرز، آبیک و بوئین زهرا از کشاورزان خریداری و به سیلو‌های تحویل گیرنده حمل شده است.

رحمانی اظهار کرد: محصول خریداری شده با توجه به کیفیت توسط کارشناسان تعاون روستایی در مراکز خرید مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گرفت و به صورت روزانه از مراکز خرید تضمینی بازدید بعمل می‌آمد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری اتحادیه تعاون روستایی استان قزوین به عنوان عامل مباشر خرید با همکاری شبکه شرکت‌های تعاونی روستایی تحت پوشش، گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را خریداری نمود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی کلیه نیرو‌های شبکه تعاون روستایی با تلاش و همت مضاعف در خدمت کشاورزان منطقه بوده و شرایط بهینه جهت دریافت و خرید تضمینی محصول گندم و کلزا را فراهم می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.