لزوم همراهی دستگاه‌های اجرایی برای تجهیز استادیوم سردار آزادگان

دبیر قرارگاه حقوق عامه دادستانی مرکز استان در حاشیه بازدید از استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان بر همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط با اداره کل ورزش و جوانان استان در امر تجهیز و تکمیل این استادیوم تاکید کرد.

 حسینی دبیر قرارگاه حقوق عامه دادستانی مرکز استان گفت: این توضیحات و گزارش جامع کار‌های انجام شده توسط مدیریت ورزش و جوانان استان در بازدید صورت گرفته به عینه مشاهده شد و مشخص است که در این بازه زمانی کوتاه و قبل از بازی اول تیم فوتبال شمس آذر تلاش‌های شبانه روزی و جهادی صورت گرفته است.

 حسینی با اشاره به نقش و اهمیت ورزش در اسلام بیان داشت: ورزش در اسلام از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است. ورزش در برابر ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی قدرت بازدارندگی داشته و از بروز بسیاری از جرائم و مفاسد پیشگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: دادستانی قزوین در راستای بالا بردن روحیه نشاط و طراوت و سر زندگی در جامعه و در بین جوانان و همچنین تقویت و حمایت از متولیان ورزش در انجام وظایف و تکالیف مقرر قانونی از هیچ کمک و حمایتی دریغ نمی‌کند.

حسینی همچنین خاطر نشان کرد: سایر ادارات و دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری، نیروی انتظامی، راهور همچون گذشته و برابر قانون نهایت همکاری و مساعدت را با اداره کل ورزش و نوجوانان استان در جهت رفع مشکلات و نواقص باقیمانده استادیوم داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.