تصویب نرخ کرایه سرویس مدارس استان قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تصویب نرخ جدید کرایه سرویس مدارس ناوگان تاکسیرانی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ خبر داد.

 وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: پس از چندین جلسه بحث و بررسی و برگزاری نشست‌های تخصصی کارگروه ماده ۱۸ حمل و نقل دانش آموزی، با مصوبه شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری، نرخ کرایۀ سرویس مدارس ناوگان تاکسیرانی قزوین برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ ابلاغ شد.
 
وی ادامه داد: نرخ کرایه سرویس مدارس برای انواع سواری (تاکسی و شخصی) تا مسافت ۳ کیلومتر ۵۶۵ هزار تومان تا ۶ کیلومتر ۶۷۳ هزار تومان و تا ۹ کیلومتر ۷۹۳ هزار تومان و برای خودرو‌های ون تا ۳ کیلومتر ۴۵۷ هزار تومان تا ۶ کیلومتر ۵۴۰ هزار تومان و تا ۹ کیلومتر ۵۷۷ هزار تومان خواهد بود.
 
وی یادآور شد: کلیه وجوه پرداختی توسط اولیا باید به حساب مدارس واریز شود و دریافت هر گونه وجه توسط پیمانکار و یا راننده خلاف قانون بوده و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
 
وثوق نیا گفت: شهروندان در صورت مشاهدۀ هر گونه تخلف اعم از عدم رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی، استعمال سیگار و عدم رعایت حجاب اسلامی در سرویس مدارس می ­توانند شکایات خود را به طور حضوری با نیرو‌های گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی مستقر در سطح شهر و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ سازمان تاکسیرانی مطرح کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار