اعتبار لازم برای تامین غذای دانشجویی در اختیار خود دانشگاه‌ها است

رئیس صندوق رفاه سازمان امور دانشجویان گفت: سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم در رابطه با تامین غذای دانشجویی را در اختیار خود دانشگاه‌ها قرار داده است.

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه سازمان امور دانشجویان در اجلاس روسای دانشگاه‌ها گفت: صندوق رفاه دانشجویان بدنبال ایجاد فرصت مناسب برای حل مشکلات دانشجویان است به طوری که دانشجویان به امر آموزش و تحقیقات بپردازند.

به گفته وی سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم در رابطه با تامین غذای دانشجویی را در اختیار خود دانشگاه‌ها قرار می‌دهد و از این بابت هیچ مبلغی در اختیار صندوق قرار نخواهد گرفت. 

او اضافه کرد: دانشگاه‌ها نباید انتظار کمک مالی از این بابت از این صندوق داشته باشند و صندوق رفاه دانشجویان فقط سهم دانشجو از تامین هزینه غذای دانشجویی را بر اساس مصوبات هیئت امنای این صندوق به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌کند.

گنجی بیان کرد: برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳، مبلغ تغذیه دانشجویان برای غذای پرهزینه، متوسط هزینه و کم هزینه بترتیب ده هزار تومان، هشت هزارتومان و پنج هزار تومان تصویب شده و ما هم دستورالعمل آن را به دانشگاه‌ها ابلاغ کرده‌ایم.

او افزود: صندوق رفاه دانشجویان همیشه در کنار دانشگاه‌های کشور خواهد بود و سعی می‌کند از نظر رفاهی دانشجویان دانشگاه‌های کشور مشکل خاصی نداشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار