در آستانه بازگشایی مدارس:

طرح ویژه نظارت بر فروشندگان لوازم التحریر در اردبیل تداوم می‌یابد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از تداوم طرح ویژه نظارت و بازرسی بر فروشندگان لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس در استان خبر داد.

علی رحیمی آذر گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس که از تاریخ ۱ شهریور شروع و ۱۵ مهرماه سالجاری در استان اردبیل ادامه خواهد داشت.

او افزود: در این طرح که با دستگاه‌های نظارتی، بازرسی از عمده فروشان لوازم التحریر و فروشگاه‌های سطح شهر انجام می‌شود نظارت بر اقلامی مثل انواع لوازم التحریر، لباس، کیف و کفش و همچنین هزینه‌های مربوط به سرویس مدارس در آموزشگاه‌ها و مدارس و همچنین افزایش احتمالی لوازم التحریر و نوشت افزار قاچاق در دستور کار این تیم قرار دارد که در صورت مشاهده اقلام قاچاق با صورتجلسه نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام و متصدی واحد صنفی با تشکیل پرونده اعمال قانون خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به تشکیل گزارش‌های این طرح گفت: پرونده‌های گرانفروشی، نداشتن نرخنامه صنفی، صادر نکردن فاکتور و دیگر تخلفات صنفی که در این طرح تشکیل می‌شوند خارج از نوبت رسیدگی و متخلفان بدون هیچ گونه اغماض و مماشاتی بر اساس مصوبه سران قوا علاوه بر اشد مجازات مثل تعطیلی واحد صنفی و نصب پارچه بعنوان متخلف، به چند برابر شدن جریمه، محکوم می‌شوند.

به گفته رحیمی آذر، در این طرح بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی از جمله سازمان صمت، بسیج اصناف، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه حضور و همکاری داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.