آغاز ایمن‌سازی محور‌های اصفهان-بهارستان و آزادراه معلم

عملیات نصب نیوجرسی در محور‌های اصفهان-بهارستان، آزادراه معلم و نیزآزمایش بازتاب خط‌کشی محور‌های غرب استان در حال اجراست.

سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اجرای نصب نیوجرسی بتنی چهار متری مفصلی با هدف ایمن‌سازی تردد و ترافیک در محور اصفهان-بهارستان گفت: خاک برداری، تسطیح، زیرسازی، تثبیت خاک، بتن ریزی و حمل و نصب نیوجرسی‌های مفصلی به طول ۱۵ کیلومتر اجرا می‌شود.


محمدحسن محمدزمانی افزود: برای اجرای این طرح۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است که تاکنون ۴.۵ کیلومتر از آن که ۳۰ درصد طرح است اجرا شده است.


سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به نصب نیوجرسی در محور آزادراه معلم بیان کرد: برای ارتقای ایمنی عبور و مرور، گاردریل‌های موجود جمع‌آوری و نیوجرسی بتنی مفصلی به طول ۴متر نصب خواهد شد.


او ادامه داد: تمام مراحل انجام طرح با نظارت اداره ایمنی و حریم و تایید کیفیت مصالح توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک انجام می‌شود.


محمدزمانی تصریح کرد: ۵ کیلومتر از این محور حدفاصل پل شریعتی تا پل خورزوق با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد و با انجام هزار متر از این عملیات، ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.


او با اشاره به بررسی بازتاب خط‌کشی محور‌های غرب استان به منظور بررسی کیفیت خط‌کشی گفت: این طرح به طول ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان‌های فریدن، بویین و میاندشت، چادگان، خوانسار، فریدون‌شهر، نجف‌آباد و تیران و کرون انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.