برگزاری مستمر و مداوم انتخابات در کشور یک افتخار ماندگار است

دادستان کل کشور گفت: ایران به نظر و رای مردم اعتقاد جدی داشته و در هیچ زمانی برگزاری انتخابات منتفی نشده است.

اولین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین موحدی دادستان کل کشور و با حضور جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از قوع جرم قوه قضاییه و دبیر ستاد و دیگر اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت فراوان برگزاری باشکوه انتخابات در سطح کشور اظهار کرد: انتخابات در کشور ما یک امر ضروری و بسیار اثرگذار در مدیریت کشور است. انتخابات موجب تقویت بنیه کشور در همه عرصه‌ها است و در نهایت تقویت و اقتدار نظام را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری مستمر و مداوم انتخابات در کشور ما یک افتخار ماندگار است، گفت: ایران به نظر و رای مردم اعتقاد جدی داشته و در هیچ زمانی برگزاری انتخابات منتفی نشده است. نمونه بارز این نگاه را می‌توان در دوران جنگ تحمیلی مشاهده کرد که کشور درگیر شرایط سخت نظامی و اقتصادی بود، اما حتی یک دوره از برگزاری انتخابات در کشور منتفی نشد.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی در ادامه به تلاش دشمن در ناامید کردن مردم به نظام و عدم مشارکت در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: دشمن در تمامی سال‌های پس از انقلاب اسلامی سعی کرده است مردم و ملت ایران را به نظام بدبین کرده و مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد.

وی افزود: همه مسئولان و مردم وظیفه سنگینی در باشکوه‌تر شدن انتخابات دارند و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا مشارکت مردم همچون گذشته بالا و موجب سرافرازی نظام باشد. یقیناً همه ما مدیون امام راحل و خون مطهر شهدا هستیم و باید امانتدار این دستاورد بزرگ باشیم.

دادستان کل کشور گفت: بحمدالله با حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، همچون گذشته دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده و مردم بصیر و انقلابی ایران برگ زرین دیگری را به تاریخ این کشور اضافه خواهند کرد.

در این جلسه، اعضای ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی کشور به بیان گزارش‌های تحلیلی و تخصصی خود پرداخته و اقدامات انجام شده و در دست اقدام خود در خصوص برگزاری انتخابات را ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
برگذاری انتخابات لزوما به معنای دموکراسی نیست
آخرین اخبار